Waar sta ik voor?
Passie voor sport, passie voor communicatie en ruim veertig jaar ervaring. Dit alles onder één dak.
Frank van den Wall Bake, oprichter van Trefpunt in 1978, gaat met zijn "winkel", Van den Wall Bake Consult, terug naar de basis. Wat is sponsoring en wat is het niet? De krachten en de zwakten liggen dichtbij elkaar. Maar waar ligt die grens?
De man die het Holland Heineken House, de PTT Telecompetitie en de KPN Eredivisie bedacht en implementeerde. De man die aan de wieg stond van onder andere het fenomeen "promodorp" bij sportevenementen, de SPA Regatta (huidige Allianz Regatta), de billboarding van NOS Studio Sport, de uitgebreide rol van Amstel in het voetbal, de Rabobank sponsoring van wielrennen, Aegon en Ajax, ING en het Nederlands Elftal (voetbal), KPN en schaatsen, de Vriendenloterij en de Eredivisie, de AKZONobel boot in de Volvo Ocean Race en de acht-jarige Allianz sponsordeal met het Watersportverbond. De man die als geen ander de "do's" van de "dont's" weet te onderscheiden, doet wat hij niet laten kan.
Wat doe ik?
Van den Wall Bake Consult is een loket voor (sport)sponsoring. Achter dat loket zit ruim 40 jaar kennis, kunde, netwerken en bovenal veel gevoel voor de unieke plaats van sport in de samenleving. 40 Jaar ervaring in met name het creatieve en het strategisch benutten van alle elementen die de sport in zich heeft. De sociaal-maatschappelijke waarden van een betrokkenheid in sport kunnen een reputatie van een onderneming of organisatie bepalen. Sport bereikt niet alleen maar beraakt. Het is zoveel meer dan de wedstrijd op zondag. Van den Wall Bake Consult is het brein dat kan en zal aantonen dat de waarde van sport hoger is dan de prijs die je er voor betaalt. Van den Wall Bake Consult beantwoordt de vraag die elke onderneming of organisatie zichzelf moet stellen: "hebben we eigenlijk wel eens aan een betrokkenheid in sport gedacht?" Mede door de associatie met het gerenommeerde reputatie management bureau IVRM (www.ivrm.nl) gaan de adviezen veel dieper en veel verder dan profijt halen uit wat er wekelijks op de sportvelden plaatsvindt.
Wat doe ik niet?
Van den Wall Bake Consult is geen sponsorfinder. Van den Wall Bake Consult kan en wil wel betrokken zijn in het samenstellen van een sponsorpropositie, waarin de eerste aandacht moet uitgaan naar de match en minstens even belangrijk naar de reputatie van de betreffende sport, de bond, de club, het evenement of de atleet (of natuurlijk een combinatie hiervan).
Mijn ambitie
Negens en tienen scoren voor een beperkt aantal opdrachtgevers in plaats van zessen of zevens voor veel. Opdrachtgevers waarmee ik een goede chemie voel, waarmee ik een vaste, gezonde relatie heb, gebaseerd op vertrouwen.
Ik zoek en sta primair voor kwaliteit, omdat ik ervan overtuigd ben dat kwalitatief denken dikwijls de ontbrekende dimensie is in het alom overheersende kwantitatieve denken.