Waar sta ik voor?

Passie voor sport, passie voor communicatie en ruim veertig jaar ervaring. Dit alles onder één dak.

Frank van den Wall Bake, oprichter van Trefpunt in 1978, gaat met zijn "winkel", Van den Wall Bake Consult, terug naar de basis. Wat is sponsoring en wat is het niet? De krachten en de zwakten liggen dichtbij elkaar. Maar waar ligt die grens?

De man die het Holland Heineken House, de PTT Telecompetitie en de KPN Eredivisie bedacht en implementeerde, de man die aan de wieg stond van onder andere het fenomeen "promodorp" bij sportevenementen, de SPA Regatta (huidige Delta Lloyd Regatta), de billboarding van NOS Studio Sport, de uitgebreide rol van Amstel in het voetbal, de Rabobank sponsoring van wielrennen, Aegon en Ajax, ING en het Nederlands Elftal (voetbal), KPN en schaatsen, de Vrienden Loterij en de Eredivisie; de man die als geen ander de "do's" van de "dont's" weet te onderscheiden, doet wat hij niet laten kan.

Wat doe ik?

Van den Wall Bake Consult is een loket voor (sport)sponsoring. Achter dat loket zit ruim 40 jaar kennis, kunde, netwerken en bovenal veel gevoel voor het vak sponsoring. 40 Jaar ervaring in met name het creatieve en strategisch benutten van sponsoring. Van den Wall Bake Consult is hèt loket waar een (sport)sponsorbeleid kan worden gecreëerd of kan worden doorgelicht. Een "second opinion", een klankbord voor vragen als: "doen wij het goed" of, "betalen we niet teveel of te weinig" of, "moeten we onze bakens niet eens verzetten" of, "moeten wij ons eigenlijk ook niet in de (sport)sponsor arena begeven".

Wat doe ik niet?

Ik ben geen sponsorfinder, ik ga dus niet op zoek naar sponsors voor een sport, een bond, een club, een evenement of een individuele atleet. Wel kan en wil ik betrokken zijn bij het formuleren van een sponsorpropositie en een sponsorbeleid. "Hoe, waar, wanneer en wie te benaderen", is een vraag waarbij ik kan assisteren.

Mijn ambitie

Negens en tienen scoren voor een beperkt aantal opdrachtgevers in plaats van zessen of zevens voor veel. Opdrachtgevers waarmee ik een goede chemie voel, waarmee ik een vaste, gezonde relatie heb, gebaseerd op vertrouwen.

Ik zoek en sta primair voor kwaliteit, omdat ik ervan overtuigd ben dat kwalitatief denken dikwijls de ontbrekende dimensie is in het alom overheersende kwantitatieve denken.

Mijn passie is mijn motivatie!